vrijdag 17 december 2010

ik vind je leuk

oke..
het zat er opzich wel aan te komen
na ruim een jaar om elkaar heen draaien,
ruzies maken, lachen,en vooral heel veel om elkaar geven ben ik dan toch om
ik kan het wel blijven ontkennen..
en ik moet toegeven dat ik dat graag zou doen
maar ik vind je leuk
heel leuk
het liefst zou ik gewoon de hele dag naar je kijken
kijken hoe je je beweegt
wat je doet
hoe je oogcontact zoekt
ik zie je graag.
En ik weet maar al te goed dat ik hiervan een verschrikkelijk jaloers kreng wordt
maar ik meen het wel
ik wil er voor je zijn als het even niet gaat
ik wil dat je mij opzoekt als je iemand nodig hebt om tegen te praten
ik wil met je lachen
en met je huilen
ik wil je voelen
en samen nieuwe dingen ontdekken
fuck het verleden
natuurlijk nemen we dat met ons mee
maar we hebben hiervan geleerd
en ik wil verder
met jou
ik vind je leuk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten