zondag 2 januari 2011

ricardo

je hebt t misschien niet altijd door maar jij bent degene die mij rust geeft
of je nu loopt te klagen over van alles of nog wat of je net iets te lang doorvraagt hoe het met me gaat
wanneer we weer voor uren aan de telefoon zitten pratend over koetjes en kalfjes
wat overigens een wonder is want er is niemand anders op deze hele wereld met wie ik zo goed kan telefoneren
je geeft me rust met je stem
met je flauwe grappen je seksistische opmerkingen en alles in die richting
misschien zien we elkaar niet vaak
we hebben elkaar zelfs al bijna anderhalf jaar niet meer gezien als het niet langer is
en misschien halen we af en toe het bloed onder elkaars nagels vandaan het is altijd goed tussen ons
we vertrouwen elkaar
en we delen meer met elkaar dan wie dan ook.
En ik ben heel erg blij dat ik mag zeggen dat je mijn vriend bent.
En ik hoop ook jou vriend te zijn!
ik geef om je (:

1 opmerking: