donderdag 27 januari 2011

gedachtenspinsels over dromen op de vroege morgen

Af en toe wordt je wakker na een vreemde droom en vraag je je werkelijk af waar dit nu weer vandaan kwam. Vannacht was zo'n nacht. Ik zat ineens weer op de bank bij een oude vlam thuis en in plaats van dat hij er was waren zijn vrienden er. Het was niet dat ik zijn vrienden niet mocht ofzo maar ik had eigenlijk niet zo veel met ze. Het huis waar we in zaten was nog precies hetzelfde ingericht en ik viel meteen weer terug in mijn rol van dom blondje ( Ik had ook inderdaad ineens weer blond haar) dat heel hard haar best doet om goed over te komen bij de jongens. Wat best vreemd is want het waren zijn vrienden niet hij..
En typisch genoeg speelde ik (telkens met een andere vriend) de bijzondere momenten uit onze 'relatie' na heel vreemd.. 
want sommige dingen was ik eigenlijk al weer vergeten maar helemaal vreemd dat ik dat dan ook werkelijk met iemand anders mee maak. Een eerste zoen met de beste vriend van een jongen die je heel erg leuk hebt gevonden..
geloof me dat is gewoon vreemd..
maar genoeg over die droom ik vraag me nu meer af waar t op sloeg..
want eigenlijk ben ik niet echt meer bezig met die vlam..
laat staan met die vrienden die ik eigenlijk simpel gezegd nooit tot vrijwel nooit meer spreek xD
Nu weet ik dat ik af en toe domme dingen doe en dat het niet de eerste keer zou zijn dat ik zou zoenen met een vriend van een jongen die ik leuk vind maar dan nog.
Ik kan nu niet zeggen dat dat de afgelopen week heeft plaatsgevonden terwijl ik ziek in bed lag xD
oftewel dromen zijn vreemd en meestal herinner je je er ook niet zo veel van 
en eigenlijk is dat ook maar beter ook anders houd dat je maar weer bezig zoals nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten