woensdag 20 april 2011

als het aan mij had gelegen..

Als het aan mij had gelegen had ik je het liefst dagelijks gezien.
Ik vind het fijn als je in de buurt bent en je de meest slechte grappen maakt.

Wanneer je tegen mensen aanpraat alsof je sprankelt van het zelfvertrouwen
en trots bent op jezelf, wat je doet, wat je kan, wat je weet en wat je zegt
en weet je..
je mag trots zijn op jezelf want je bent een mooi mens van binnen en vanbuiten.
Je hebt een glimlach die alles net een stukje lichter weet te maken
en je kunt blozen als de mooiste appels in de zomer.
Zelf schaam je je ervoor en wordt je alleen maar onzekerder

maar ik vind het juist mooi.
Ik vind het heerlijk als je even het lef weet te vinden om me vast te houden
en fijn te knijpen alsof je me nooit meer los zou willen laten.
Met jou zou ik reizen willen maken.
Ik zou met je willen wandelen door de bergen en je volgen door het bos.
Ik zou met je willen zwemmen in natuur water en ruzie met je willen maken over de kaart.
Ik zou een tent met je willen delen en 's nachts in de slaapzak tegen je aan willen kruipen als het kouder wordt.
Ik wil met jou steden bezoeken en monumenten bezichtigen
en genieten van de zon.
Ik zou je willen zien genieten en ontspannen.
Ik wil zien dat je je op je gemak voelt bij me en me vertrouwd gewoon omdat het kan.
Ik vind het heerlijk als je muziek maakt en opgaat in wat je speelt. Ik hou van mensen
die gewoon durven te doen waar ze van houden en daar ook oprecht van kunnen genieten.
Niet spelen omdat het moet of omdat je denkt dat het stoer is maar omdat je ergens door geinspireerd bent en het zelf ook wilt kunnen en misschien zelfs nog wel beter.
We hebben een gezamelijke passie voor muziek maar wel totaal anders. Jij speelt graag muziek en wilt het ook kunnen produceren terwijl ik de muziek wil voelen door m'n gewrichten en de muziek volledig in me op wil nemen. Jij staat stil bij een concert en laat de beelden, de sfeer en de muziek tot je komen. Je staat open voor de muziek en laat alles op z'n eigen manier binnenkomen terwijl ik op wil gaan in de muziek. Ik wil mee gaan, dansen, zingen, fotograferen. We luisteren niet alleen op andere manier maar we luisteren ook totaal verschillende muziek. Het is niet dat we een hekel hebben aan elkaars muziek het is puur dat het anders is..
en we er anders mee omgaan. We kraken elkaars muziek niet af maar we voelen niet wat de ander erbij voelt hoe hard we het ook proberen te voelen.
Ik zou voor je willen vechten
Naast je in slaap vallen en wakker worden.
Ik zou je vast willen houden en je laten zien wat ik voor je voel.
Ik zou met je willen dansen en zingen en de wereld laten zien dat wij dit zijn.
Ik zo over de zee willen schreeuwen hoeveel ik van je hou
en dat ik nog heel lang bij je zou willen blijven.
Dat ik ons nog een kans wil geven en in ons geloof
als het aan mij had gelegen hadden we het ook niet opgegeven..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten