zondag 20 maart 2011

vechten

Ik zou zo veel met je willen doen hè..
samen lachen, samen genieten, wandelen over de dijk of gewoon door het bos al is t maar door de straat. Ik wil met je dansen midden in een volle discotheek of in een lege kroeg.
Ik wil af en toe je hand vast kunnen houden op school of je zoenen in het openbaar.
Ik wil alleen met je zijn en je laten genieten.
Maar het lijkt je allemaal niet zo veel te doen.
Je vind het wel prima hoe dingen gaan..
en als het niet gaat? dan is dat ook wel prima..
Maar hoe zou je reageren als ik tegen je zou schreeuwen
of voor je in tranen uit zou barsten zou je het dan ook allemaal wel prima vinden?
We zijn samen en toch heb ik t idee dat je me weg duwt
dat het niets is voor je
als dat zo is laat het me dan gewoon weten
dan hou ik ook op met vechten..
zo niet..
vecht dan mee


Geen opmerkingen:

Een reactie posten