donderdag 10 maart 2011

the things you do for love

The things you do for love:

's ochtends toch maar wat eerder opstaan om je benen te scheren want hij komt vanavond weer langs

Lord of the rings kijken zodat je erover mee kunt praten als hij er weer over begint

hij houd van leren jasjes.. misschien dan toch maar weer de stad in als ik weer geld heb

met vriendinnen de stad door struinen tot je het PERFECTE cadeau voor hem hebt gevonden


continu zijn muziek luisteren onder het mom wie weet als ik het vaker hoor vind ik het vanzelf wel leuk


je meest sexy lingerie weer uit de kast halen


Ik ga wel mee voetballen! ondanks dat ik er helemaal niets mee heb


een blokje om fietsen want zo ben je toch weer wat langer bij hem


heel subtiel tegenover hem gaan zitten zodat je hem onopvallend aan kunt staren


een valentijnskaartje voor hem schrijven en die stiekem in z'n stak stoppen ( waar die vervolgens weer uit valt)


een nacht zonder dekens slapen moet best kunnen


proberen altijd je mobiel bij de hand te houden want wie weet stuurt hij wel een smsje


honderd outfits passen om vervolgens weer bij de eerste uit te komen want je moet er natuurlijk wel leuk genoeg uitzien 


lachen om zijn grappen of ze nu grappig zijn of niet


en vooral heel erg uitkijken naar het volgende moment dat je hem weer ziet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten